אינסטגרם מוסיפה אופציה של הוספת סקר בתגובות לפוסטים/רילסים
כרגע זה למשתמשים "נבחרים" בקרוב יכנס לכולם.
"מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי אומר שהאופציה החדשה זמינה לחלק מהמשתמשים כ”מבחן קטן”, בעוד מנכ”ל Meta, מארק צוקרברג, אמר שהיא תושק לכל המשתמשים בקרוב"
פייסבוק תעבור בקרוב למודל תשלום: כמה זה יעלה לכם?
במטא (פייסבוק) מתכננים לאפשר למשתמשים באירופה לשלם עבור מנוי חודשי, בתמורה להסרה של פרסומות מהפלטפורמה. המחיר? החל מ-40 שקלים בחודש
מטא, החברה האם של פייסבוק ואינסטגרם, מתכננת להוסיף תוכנית חודשית בתשלום לפלטפורמות שלה עבור משתמשים באירופה – כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל. המהלך הוא חלק מניסיון של מטא לעמוד בתקנות האיחוד האירופי המאיימות לצמצם את היכולת שלה להתאים אישית מודעות עבור משתמשים ללא הסכמתם ולפגוע במקור ההכנסה העיקרי שלה.
על פי מקורות פנימיים, השינויים עשויים להתרחש בשבועות הקרובים עם שתי תוכניות עיקריות – 10 יורו (40 שקלים) לחודש לשימוש מהמחשב בלבד (דסקטופ), או 13 יורו (53 שקלים) לשימוש באפליקציות לאייפון ולאנדרואיד. הערכות הן שהחברה תמשיך להציע גרסאות חינמיות של אינסטגרם ושל פייסבוק, במקביל, בתמורה לפרסום ממוקד.
קרדיט פרסום: ינון בן שושן
בעבר דיברתי על זה כאן, אבל היום זה מתחיל להיכנס לאט לאט
לכל החשבונות. קמפיין תנועה בMETA באופציה חדשה של
"שליחת תנועה לפרופיל האינסטגרם שלך"
בעצם לקוח/ה שהאינסטגרם שלו עובד מאוד חזק, ואתם רוצים להביא לשם עוד תנועה כדי שאנשים יכירו יסתכלו יראו, ומי יודע אולי בסוף גם יסלקו 😉
אז תחת קמפיין תנועה > במיקום המרה > אפשר לבחור "פרופיל אינסטגרם"
קחו בחשבון עדין לא נכנס אצל כל החשבונות מודעות!
הבינה מלאכותית של GOOGLE מתעדכנת – brad google
ואיתה גם החידושים:
> יכול לחפש במיילים ולסכם אותם
> למצוא מידע בזמן אמת על טיסות רלוונטיות ולהציג את המחירים
> למצוא סרטוני יוטיוב רלוונטים על נושאים שחיפשים
> צ'אטבוט של גוגל:
* לעלות תמונה של המחשב, ולבקש סרטון הדרכה איך להשתמש בו
* לתכנן את הטיול הבא שלכם + לתת לו"ז לכל יום מה לעשות
בנוסף לכך גוגל הוסיפה כפתור "אימות" שבלחיצה עליו יריץ בדיקה נוספת במנוע החיפוש של גוגל
מה שאומת יסומן בירוק, מה שלא אומת יסומן בכתום.
רוצים גם לנסות? https://bard.google.com/chat/
טיקטוק משיקה כלי בינה מלאכותית – “Creative Assistant” | עוזר וירטואלי
שיעזור למשווקים בתהליך הקמת הקמפיין ב:
– כתיבת קופי מדוייק
– מחקר של מתחרים
– יצירת סרטונים
– כתיבת תסריטים
ועוד המון המון דברים!!
שווה לבדוק ולנסות למי שעושה קמפיינים בטיקטוק >>
https://www.tiktok.com/business/en-US/blog/tiktok-creative-assistant-smart-ai-tool
להצטרפות קבוצת העדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי לחצו כאן