עדכונים בעולם השיווק חודש דצמבר.23

אינסטגרם מוציאה עדכון של הגדרה חדשה, שמאפשרת לך לחסום את האופציה של הגדלת תמונת הפרופיל שלך.הרי היום כשאתם נכנסים לאינסטגרם ורוצים לראות מישהו דרך התמונת פרופיל שלו אז פשוט לוחצים עליה ואז התמונה נהפכת לגדולה.
הסיבה לכך ע"פ אינסטגרם – כדי שמתחזים לא יוכלו לצלם את התמונות שלכם ולהשתמש בהם.

פייסבוק מוציאה רשימה של טיפים כדי לצאת משלב הלמידה בקמפיינים. (מצרף תמונה בהודעה הבאה)
מה זה בכלל שלב הלמידה?
שלב הלמידה הוא התקופה שבה למערכת הצגת המודעות יש עדיין הרבה מה ללמוד על סדרת מודעות. בשלב הלמידה, מערכת הצגת המודעות בוחנת מהי הדרך הטובה ביותר להציג את סדרת המודעות, ולכן הביצועים פחות יציבים והעלות לפעולה בדרך כלל פחות טובה. שלב הלמידה מתרחש כשאתם יוצרים מודעה או סדרת מודעות חדשה, או מבצעים עריכה משמעותית של מודעה או סדרת מודעות קיימת.

כשסדרת מודעות נמצאת בשלב הלמידה, בעמודה הצגת מודעות מופיע הערך 'למידה'. מערכת הצגת המודעות אף פעם לא מפסיקה ללמוד על הדרך הטובה ביותר להציג סדרת מודעות, אך סדרות מודעות יוצאות משלב הלמידה ברגע שהביצועים מתייצבים, בדרך כלל אחרי כ-50 אירועי מיטוב מאז העריכה המשמעותית האחרונה שלהן.

2 עדכונים של אינסטגרם >>
עדכון 1:
אינסטגרם בוחנת את האופציה להוסיף הערות לפוסטים שהעלתם,
לאחר שהעלתם את הפוסט תהיה לכם האופציה להוסיף הערה ואז אנשים יוכלו
לעמוד על הפוסט שלכם ולראות את ההערה שרשמתם כדי לייצר מעורבות נוספת.

עדכון 2:
כולנו בטח כבר מכירים את עניין ההערות שיש בהודעות (בחלק העליון)
בהתחלה היה אפשר לרשום שם כמה מילים.. והיום יהיה אפשר גם לעלות לשם סרטונים קצרים וגם להקליט הודעות קוליות קצרות

תוסף כותרות או תיאורים בגוגל אדס:
חדש בגוגל: אפשרות להוספת תוסף של כותרות או תיאורים. היתרון הוא שאפשר לקבוע תזמון להצגה וככה אפשר למשל להדגיש מבצע המוגבל בזמן מבלי לערוך את המודעות.

קרדיט:אופיר קנלשטיין

אני רוצה להזמין אתכם לקבוצת הוואטסאפ קריאייטיב פיד 🎨 🧠
קריאייטיב פיד היא קבוצה שמעניקה לבעלי עסקים ולאנשי שיווק כלים וידע כדי לשווק ולפרסם בצורה מעניינת ומעוררת השראה.

בקבוצה עולים מספר פעמים בשבוע טיפים וכלים פרקטיים לשיווק יצירתי, כתיבה שיווקית, פרסום, בינה מלאכותית, קריאייטיב, גרפיקה ועוד נושאים שיהפכו אתכם למשווקים טובים יותר.
אם אתם רוצים ללמוד, לצמוח ולהתפתח בתחום השיווק, הכתיבה והיצירתיות, מוזמנים להצטרף כבר עכשיו:
https://bit.ly/creative-feed

עושים ללקוחות שלכם פרסום ממומן בGOOGLE?
והוא תמיד מתלונן שהוא לא בעמוד הראשון..
מהיום אין יותר תלונות! 🤣 גוגל הוציאה עדכון חדש (שנכנס לכולם)
אין יותר מעבר בין עמודים > וכל הזמן התוצאות מתעדכנות. כך שאפשר תמיד לרדת למטה
ולראות את כל הפרסומים – ממומן, אורגני, גוגל מי ביזנס וכו'..
במקום להציג מספרים של 1-10 וכך הלאה.. הוא אוטומטית עושה "הצגת הכל"

ווטסאפ הוציאה עדכון חדש מעכשיו כל הקלטה שאתם שולחים, אפשר לשלוח אותה ולשמוע פעם (1) בלבד!

בהמשך לעדכונים של חברת META בנושא הAI – עדכון נוסף >
צ'אט AI מול META שאפשר לבקש כל מה שרוצים בדומה לGPT
לצורך הדוגמא > שיתכנן לי טיול לטוקיו > ומשם הוא יביא לי מקומות מומלצים דרך רילסים
בהמשך לעדכונים של חברת META בנושא הAI – עדכון נוסף >
ביצירת פוסט לפרופיל האישי, META מוסיפה את האופציה לAI ולכתיבת פוסט שלם ע"פ בקשתכם.
בהמשך לעדכונים של חברת META בנושא הAI – עדכון נוסף >
חידוש תמונות AI בתוך צ'אט שיחה בmeseenger ע"י פרומפט.
לצורך הדוגמא שלחתי לכם תמונה 1 > אז אתם יכולים לרשום פרומפט ולשלוח אליי תמונה משופרת ע"פ בקשתכם
בהמשך לעדכונים של חברת META בנושא הAI – עדכון נוסף >
אינסטגרם מוסיפה פיצ'ר של expander > בעצם נותנת אפשרות להעלות תמונה לצורך הדוגמא ב1080X108 > ואז היא משלימה אותה אוטומטית ע"י AI ל1920X1080

חברת META מוציאה עדכון חדש בנושא התפתחות הAI
כלי שהופך מלל לתמונה – https://imagine.meta.com/

ווטסאפ מוציאה עדכון חדש, והחל מהעדכון הבא תוכלו לנעול צ'אטים ספציפיים בסיסמה ייחודית!

להצטרפות קבוצת העדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי לחצו כאן

שתף מאמר זה ברשתות החברתיות

!Fly with us

השאירו פרטים וקבלו שיחת יעוץ חינם!

רגע רגע, לאן אתם טסים?

לא בטוחים מה אתם צריכים?
השאירו פרטים וקבלו שיחת יעוץ חינם!