בתאריך ה27/09/23 מארק צוקרברג קיים כנס CONNECT והציג עדכני AI
להלן העדכונים:
1 – כל התמונות שאתם מעלים לאינסטגרם, תוכלו לערוך אותם עם כלי בינה מלאכותית
2 – ליצור תמונות מטקסט דרך הווטסאפ
3 – משקפיים חכמים של META בשיתוף פעולה עם Ray-Ban (עוזרי הבינה מלאכותית שלכם)
* הם יענו על כל שאלה שיש לכם
* יתרגמו בשבילכם שלטים שאתם רואים ברחובות + כל טקסט בשפה זרה
* צילום תמונות דרך המשקפיים
* הסברים מלאים על מקומות שאתם רואים
* לעלות לLIVE דרך המשקפיים, ולהראות לעוקבים מה שאתם רואים דרך המשקפיים
עלות המשקפיים: 299$ | לינק לרכישת המשקפיים: http://meta.com/smart-glasses
4 – לייצר צא'טבוטים שמאומנים על העסק שלכם שמקושרים ישירות לווטסאפ העסקי + לאינסטגרם
לכל תמיכה ועזרה שהם יצטרכו 24/7
5 – תהיה אופציה לדבר עם פרסונות שאתם אוהבים קנדל ג'נר,סנופ דוג ועוד.. (דרך הווטסאפ)
6 – לייצר מדבקות AI בווטסאפ, במסנג'ר, ובאינסטגרם
7 – והכלי האחרון הוא META AI – העוזר האישי שמחובר לכל המוצרים של META, ויענה על כל השאלות שלכם כמו חיבור CHATGPT
מהיום CHATGPT עולה לשלב הבא!
ועכשיו נכנסת האופציה: לראות, לשמוע, ולדבר.
נוכל לייצר תמונות AI ע"י קטעי קול, נוכל לצלם לו תמונה מהמקרר והוא יבנה לנו תפריט של מה לאכול.
מוזמנים לקרוא עוד, ולהיתרשם מהיכולות של הדבר המטורף הזה > https://openai.com/blog/chatgpt-can-now-see-hear-and-speak
טיקטוק בוחנת את האפשרות לעשות שיתוף פעולה יחד עם GOOGLE,
ובחיפוש בTIKTOK בנוסף לסרטונים שקופצים היום, תהיה האופציה למעבר ישירות
לחיפוש הספציפי גם דרך GOOGLE.
יוטיוב מוסיפה כלים מבוססי בינה מלאכותית ליצירת קריאטייב בגוגל אדס
שם הכלי – CREATIVE GUIDANCE
ניקח דוגמא כדי שנבין קצת יותר את העדכון הנ"ל –
העלתי קמפיין ב-GOOGLE ADS במידה ויהיה חסר לי משהו בקמפיין
הכלי יציע לי צעדים מעשיים לשיפור ביצועי המודעה.
מהיום נוכל להיכנס לרילסים באינסטגרם ובצד שמאל נוכל לבחור לראות את הרילסים
של האנשים שאנחנו עוקבים אחריהם.
(צריך לבצע עדכון לאפליקציה של האינסטגרם כדי לראות את זה)
החל מה10 באוקטובר 2023 ו4 שבועות לאחר מכן
גוגל אדס תתחיל לנקוט בהשעיית חשבונות, לכל מי שלא יאמת את החשבון פרסום שלו!
כדי לבצע אימות מפרסם בGOOGLE ADS, צריך לעשות את השלבים הבאים:
1. להיכנס לגוגל אדס – https://ads.google.com/, ולבחור את היוזר הרלוונטי שלכם
2. כלים והגדרות > ותחת "חיוב" > אימות מפרסם | בתצוגה של GOOGLE ADS החדשה, פשוט בצד ימין ללחוץ על "חיוב"
ואז יופיע "אימות מפרסם"
3. לוחצים על "התחלת תהליך אימות" > ואז הוא ישאל אתכם שאלות:
א. האם הארגון שלכם הוא סוכנות פרסום?
ב. מי משלם על המודעות שלך?
ג. האם במודעות שלך מופיעים המוצרים/השירותים שלך או של מישהו אחר?
ד. מה התחום (או התחומים) של העסק שלך?
אח"כ לוחצים על "שמירה והמשך"
4. ואז נפתחת לנו חלוניתובאופציה ה2 הוא רוצה להתחיל את האימות ואז אנחנו בוחרים "קדימה מתחילים"
5. מאשרים להם לאסוף את הפרטים עליכם, ואז "התחלת תהליך אימות"
6. ואז הוא יבקש את: "שם הארגון" ותעודה של העסק (פטור,מורשה,חברה)
7. אחרי שמילאתם את כל זה, הוא יבקש ממכם פרטים אישיים, ותמונה של הדרכון שלכם
8. אחרי שסיימתם הכל, לוחצים על כפתור "שליחה"
ואז ממתינים בדר"כ בין 2-5 ימים עד שמחזירים תשובה והחשבון שלכם מאומת, ואפשר להמשיך לפרסם בראש שקט 🙂
אל תחכו לרגע האחרון! ותבצעו אימות פרסום, כמה שיותר מהר!
2 עדכונים חדשים בגוגל תג מנג'ר:
1. חילוק של קטגוריות ע"פ תחומים פלטפורמה – אנליטיקס | ADS וכו'.. (עדכון שנכנס לכל החשבונות)
2. בחיבור אנליטיקס, אין יותר את החיבור לGA4-configuration זה הוחלף לGoogle Tag,
זאת אומרת שאת המזהה מדידה של אנליטיקס אנחנו שמים בgoogle tag.
(עדכון שעדין לא נכנס בכל החשבונות, ויכנס בקרוב..)
להסבר מפורט על סעיף 2, מצרף סרטון הסבר >> https://www.youtube.com/watch?v=1POi1BZxXwg
—
אני בטוח שכבר יצא לכם לראות את זה למי שמתעסק
בהרמת קמפיינים בMETA, ולמי שלא…
אז חברת META משלבת בבניית קמפיין יצירת קהל Advantage+
במילים פשוטות יותר – תנו לנו לעשות בשבילכם את העבודה!
ואנחנו נדע כבר להביא את הקהל הרלוונטי.
לא יודע אם אתם שמים לב.. אבל פשוט הכל הופך להיות אוטומטי
מי יודע מה יקרה בעוד כמה שנים, או אולי בכלל חודשים
האם יצטרכו את המשווקים הדיגיטליים?
או שכל בעל עסק יוכל לבוא ולהרים קמפיין בלחיצת כפתור ..
לקריאת מאמר בנושא העדכון והרחבה על כך >>
https://www.jonloomer.com/how-advantage-plus-audience-works/
—
מעלים פוסט, ולא באלכם שכולם יראו אותו?
עדכון חדש של אינסטגרם שבקרוב יגיע לכולם..
באופציה של העלאת פוסט יהיה אפשרות של בחירת קהל
ואז יהיה ניתן לבחור את הקהל של ה-Close Friends בלבד!
ורק אותם אנשים שחברים שלכם בקלוז, יראו את הפוסט הנ"ל
להצטרפות קבוצת העדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי לחצו כאן