Urchin Traffic Monitor

אנחנו נכנסים ובוחנים המון קמפיינים שלכם, ומזהים שהמשווקים שלכם או אתם הרמתם את הקמפיין ללא UTM.
תעצרו רגע! ובואו תבינו מה זה בכלל UTM
אז הראשי תיבות זה – Urchin Traffic Monitor זה בעצם שיטה לתייג קישורים ולתת להם פרמטרים מסויימים.
אתן דוגמא כדי שתבינו קצת יותר: אם אני משווק קורס שיווק דיגיטלי ומפרסם אותו ב5 קבוצות. איך אני אדע מאיזה קבוצה הייתה רכישה?
אז הUTM בא לפתור לי את הבעיה הזאת, והוא יודע לבנות לי קישור ייעודי עבור כל קבוצה.
ואז כשאני מפרסם בתוך הקבוצות הללו אז אני שם את הקישור הייעודי שהוא נתן לו.
כדי לייצר קישור UTM נצטרך להיכנס לאתר > https://ga-dev-tools.google/campaign-url-builder/
או לרשום בגוגל utm builder. אחרי שנכנסו לאתר נצטרך למלא את מה שמסומן ב*
אחרי שעשינו את זה בחלק התחתון יש לנו קישור ייעודי שאנחנו יכולים לשווק ולפרסם אותו.
במידה והקישור הארוך מפריע לכם יש אופציה בחלק התחתון לקצר את הקישור או לחילופין להיכנס לאתר did.li ולהשתמש בו.
כדי לראות את כל הנתונים שלכם של הUTM תצטרכו להיכנס לגוגל אנליטיקס לדוח"ות ואז להיכנס לדו"ח צירוף משתמשים לפי תנועת גולשים ובחלק העליון של הטבלה תצטרכו לשנות למקור – אמצעי הגעה לאתר. ואז אתם תיראו את הUTM שיצרתם וכמובן את כלל הנתונים אם זה לידים, מכירות וכו'..
אני מקווה שאתם יודעים לעשות את החיבור של ה1+1 ומבינים שברגע שיש לי UTM אני יודע מה יותר עובד ומה יותר ממיר. וברגע שאני יודע את זה, את מרבית הכסף אני אשקיע על זה!

שתף מאמר זה ברשתות החברתיות

!Fly with us

השאירו פרטים וקבלו שיחת יעוץ חינם!

רגע רגע, לאן אתם טסים?

לא בטוחים מה אתם צריכים?
השאירו פרטים וקבלו שיחת יעוץ חינם!